گفتگویی با میثم بائو

گفتگویی با میثم بائو




 

 


گفتگویی با میثم بائو


تاریخ : دوشنبه ،
26 تیر 1391

بازيکن تيم فوتبال استقلال از اين تيم به عنوان تيم منتخب آسيا ياد مي کند.


ميثم بائو در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: خوشبختانه استقلال در فصل نقل و انتقالات تقويت و تبديل به قوي ترين تيم فوتبال ايران شده است. با بازيکناني که اخيرا به تيم اضافه شده اند شرايط خيلي خوبي داريم. استقلال الان تبديل به تيم منتخب آسيا شده است و بايد در ليگ قهرمانان هم آقايي کند.

وي ادامه داد: استقلال اگر پارسال کهکشاني بود الان کهکشاني به توان 10 است. با اين تيم همه از ما انتظار قهرماني دارند و بايد انتظارات را برآورده کنيم. حيف است استقلال با اين تيم نتواند به قهرماني آسيا و ايران برسد.

بائو افزود: نگراني بابت فيکس شدن در ترکيب استقلال ندارم. بازيها زياد است و به همه بازيکنان بازي مي رسد. قلعه نويي هم مربي است که به مسايل حاشيه اي کاري ندارد و فقط بر اساس توانايي يک بازيکن به او بازي مي دهد. اگر قلعه نويي مي خواست بر اساس رابطه از بازيکنانش بازي بگيرد که الان موفق ترين مربي ليگ نبود.

وي خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ترکيه تمرينات خوبي انجام دادم و توانستم نظر قلعه نويي را جلب کنم. فکر مي کنم نظر او نسبت به من مثبت است و من زحمت مي کشم تا فيکس شوم.

بائو درباره ديدار استقلال مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: بازي آساني نيست. تيمهاي ميثاقيان سختکوش هستند و دفاعي بازي مي کنند. اميدوارم بتوانيم در حضور 100 هزار تماشاگر ليگ را با بردي پرگل شروع کنيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل